Microsoftu v ČR a na Slovensku loni stoupl prodej o 25 %

20. 8. 2003 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pobočka softwarového výrobce Microsoft pro Českou republiku a Slovensko zvýšila v loňském fiskálním roce končícím 30. června prodej o 25 procent. Informoval o tom generální ředitel Jiří Devát. Za poslední tři roky tak prodej firmy v tuzemsku a u východních sousedů vzrostl o 121 procent. Regionální pobočky Microsoftu absolutní čísla nezveřejňují.
Tuzemské zastoupení tak zaznamenalo vyšší růst než firma celosvětově. Microsoft loni zvýšil příjmy o 14 procent na 32,2 miliardy USD.
Výrazný růst firma podle Deváta zaznamenala u prodeje produktů pro stolní počítače, kam patří zejména balík Office, a rovněž u serverových produktů, jako je Windows Server nebo SQL Server. Podrobnější údaje společnost zveřejní zřejmě v září.
Společnost v polovině roku dokončila integraci firmy Navision. V květnu příštího roku by se pak měla přestěhovat do nových prostor v pražském BB Centru. Microsoft působí v tuzemsku od roku 1992.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.