Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Městský soud bude znovu rozhodovat o deníku Impuls

Redakce MAM25. 8. 2003

Vrchní soud v Praze zamítl odvolání společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso proti rozhodnutí pražského Městského soudu ze dne 2. června 2003. Městský soud tak projedná návrh společnosti Londa na vydání předběžného opatření zakazující bulvárnímu deníku používat název Impuls.
“Dnes jsme obdrželi usnesení Vrchního soudu, které otevírá cestu k věcnému projednání našeho návrhu, ve kterém požadujeme, aby se společnost Mediaprint zdržela používání výrazu Impuls v názvu deníku,” řekl jednatel společnosti Londa Ivan Baťka. “Ve velmi krátké době očekáváme vydání předběžného opatření Městským soudem v Praze,” dodal Baťka.
Mediaprint ve svém odvolání tvrdil, že návrh společnosti Londa je neurčitý, neboť z něj není patrné, ve vztahu k jaké tiskovině se má zdržet užívání názvu Impuls. Takovou argumentaci Vrchní soud odmítl a potvrdil, že rozhodnutí Městského soudu jednat o vydání předběžného opatření je správné.
Společnost Londa je vlastníkem ochranné známky s dominantním slovem Impuls mimo jiné pro oblast tiskovin a tiskárenských výrobků. Vydavateli deníku Úřad průmyslového vlastnictví v dubnu letošního roku odmítl zapsat ochrannou známku Impuls, protože ze zápisu jsou vyloučena označení obsahující prvky již dříve zapsaných ochranných známek.

-mav-

×

Slovenské úřady usilují o výpověď českého novináře ohledně SIS

Starší článek

Spořitelny investují do reklamy stovky miliónů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více