Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé s rozhodovacími pravomocemi čtou hlavně MfD a Hospodářské noviny

Redakce MAM8. 8. 2003

Pro plánování inzerce je pro firmy klíčový výzkum spotřebitelského chování LAE. Jeho výsledky charakterizují hodnotové postoje lidí, kteří ve firmách a státní správě rozhodují o investicích. Nákupem automobilů či počítačů počínaje, rekonstrukcí nebo výstavbou nové administrativní budovy konče. V Česku se výzkum LAE uskutečnil dvakrát. Poprvé v roce 2000, podruhé vloni a další se plánuje napřesrok. Podle výsledků z loňského roku čte nejvíc lidí s rozhodovacími pravomocemi Mladou frontu Dnes (MfD) a Hospodářské noviny. Ostatní deníky mají v této kategorii výrazně menší čtenářský zásah. Z týdeníků tuto skupinu nejvíce oslovuje Ekonom, jehož každé vydání čte na 120 tisíc lidí s rozhodovacími pravomocemi, ostatní týdeníky s ekonomickým zpravodajstvím Euro, Profit či Týden vykazují v této skupině čtenost třetinovou až čtvrtinovou. Pro zařazení titulu do výzkumu podle mezinárodních standardů LAE je nutné splnit přísná kritéria. Kromě obsahového zaměření (politické a ekonomické zpravodajství) musí mít periodikum ve své čtenářské obci nadprůměrný podíl vysokoškoláků, vedoucích pracovníků, podnikatelů se zaměstnanci nebo osob s čistým příjmem nad 15 tisíc měsíčně. Tato přísná kritéria nesplnil například silný levicový deník Právo.

Čtenost mezi osobami s rozhodovacími pravomocemi (v tisících)
Mladá fronta Dnes 161

Hospodářské noviny 152
Lidové noviny 40
Magazín DNES + TV 218
Víkend HN 149
Pátek Lidových novin 66

Pramen: LAE – 2002

Hospodářské noviny, 8.8.2003, autor: (alf)

×

CET 21: CME nic nedlužíme, bezpracně si nárokuje zisky

Starší článek

Central European Media Enterprises chystá akvizice

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více