Kampaň zvedla Balakrylu výrazně prodeje

26. 8. 2003 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Barvy Tebas, výrobce vodou ředitelných barev a laků, oznámila zvýšení prodeje výrobků v letošním roce výrazně komunikačně podpořené značky Balakryl. Podle vyjádření firmy došlo v období květen až červenec k nárůstu u jednotlivých výrobků od 6,98 % do 36,84 % v porovnání se stejným obdobím roku 2002.
„Největší nárůsty jsme zaznamenali u Balakrylu Uni lesk, univerzální barvy k venkovnímu i vnitřnímu použití, který je jedním z našich hlavních výrobků a byl proto použit v našich reklamních aktivitách,“ řekl k výsledkům Radek Škornička, marketingový manažer společnosti Barvy Tebas a dodal: „Hlavním důvodem zvýšení prodeje bylo rozšíření používání Balakrylu ve venkovním prostředí, což bylo jedním z cílů naší jarní reklamní kampaně. Do této doby většina zákazníků preferovala pro venkovní nátěry barvy syntetické. Nejmenší nárůst jsme zaznamenali u laků pro vnitřní použití, u kterých se tradičně projevuje letní sezóna nejméně, protože se používají v průběhu celého roku.“
Společnost změnila na začátku roku 2003 marketingovou strategii a zastřešila své produkty jednotnou značku Balakryl. Výrobky dostaly nový obal a byly zařazeny do řad podle použití – Uni, Special a Profi.
Uvedení na trh bylo podpořeno TV reklamou, inzercí v tisku a novými POS materiály v prodejnách. Kampaň probíhala od půlky dubna do konce května. Značka Balakryl začala zároveň používat nový slogan „Vydrží hezky/ý dlouho“.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.