Počet klientů eBanky, kteří si zatím v průběhu letošní kampaně založili účet u této banky, je o 200% vyšší než před jejím zahájením. Podle slov jejího mluvčího Pavla Makovského zaznamenali telefonní bankéři na bezplatné infolince 505% zvýšení počtu hovorů. Spontánní znalost eBanky mezi cílovou skupinou vzrostla v průběhu kampaně ze 30 % na 60 %.
„Hlavním důvodem rapidních nárůstů zakládaných účtů a zvýšení počtu volajících na Call centrum je reklamní kampaň, kterou jsme zahájili v květnu letošního roku,“ tvrdí Petr Pištělák, ředitel oblasti Marketing a produkty.
V průběhu kampaně se zvýšila spontánní znalost eBanky u cílové skupiny ze 30 % na 60 %. Povědomost veřejnosti o příslušnosti eBanky k finanční skupině České pojišťovny se zvýšila z 10 % na 30 %. Více než 80 % respondentů toto spojení hodnotí neutrálně nebo pozitivně.
eBanka od letošního jara rozšiřuje své služby na úroveň univerzální banky. Podstatnou změnu představuje rozšíření obchodních míst eBanky o eBanka pokladny, které se nacházejí ve vybraných místech České pojišťovny na 143 obchodních míst.
Celkový počet klientů eBanky přesáhl 340 tisíc. Kmenových klientů, kteří využívají Firemní a Osobní účty eBanky je však pouze asi 80 tisíc. 96 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 164 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.
-bob-