Kampaň eBanky hodnocena jako úspěšná

25. 8. 2003 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Počet klientů eBanky, kteří si zatím v průběhu letošní kampaně založili účet u této banky, je o 200% vyšší než před jejím zahájením. Podle slov jejího mluvčího Pavla Makovského zaznamenali telefonní bankéři na bezplatné infolince 505% zvýšení počtu hovorů. Spontánní znalost eBanky mezi cílovou skupinou vzrostla v průběhu kampaně ze 30 % na 60 %.
„Hlavním důvodem rapidních nárůstů zakládaných účtů a zvýšení počtu volajících na Call centrum je reklamní kampaň, kterou jsme zahájili v květnu letošního roku,“ tvrdí Petr Pištělák, ředitel oblasti Marketing a produkty.
V průběhu kampaně se zvýšila spontánní znalost eBanky u cílové skupiny ze 30 % na 60 %. Povědomost veřejnosti o příslušnosti eBanky k finanční skupině České pojišťovny se zvýšila z 10 % na 30 %. Více než 80 % respondentů toto spojení hodnotí neutrálně nebo pozitivně.
eBanka od letošního jara rozšiřuje své služby na úroveň univerzální banky. Podstatnou změnu představuje rozšíření obchodních míst eBanky o eBanka pokladny, které se nacházejí ve vybraných místech České pojišťovny na 143 obchodních míst.
Celkový počet klientů eBanky přesáhl 340 tisíc. Kmenových klientů, kteří využívají Firemní a Osobní účty eBanky je však pouze asi 80 tisíc. 96 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 164 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.