Jediným vlastníkem Vydavatelství Impuls je Ivan Kaufmann

18. 8. 2003 14:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společníci Vydavatelství Impuls se dohodli na změně vlastnické struktury firmy. Většinový vlastník podniku Ivan Kaufmann převezme veškeré podíly společnosti pod svoji kontrolu.
V současnosti vlastní Ivan Kaufmann devadesát procent vydavatelství a zbývající desetinový podíl je v rukou Mikoláše Černého, druhého ze společníků. Kaufmann je současně třetinovým vlastníkem a jednatelem firmy Mediaprint & Kapa Pressegrosso zabývající se distribucí tisku, Černý je spoluvlastníkem agentury Previa poskytující služby v oblasti public relations.
Změnu kapitálového uspořádání uvnitř společnosti považují vlastníci firmy za rozhodnutí umožňující jednodušší operativní i strategické řízení vydavatelského domu. „Základní úkoly podniku již standardně vykonávají vlastní zaměstnanci, proto se společníci vydavatelství mohou více věnovat svým původním byznysům,“ dodává jednatel vydavatelství Ivan Kaufmann.
„Dohoda stávajících vlastníků vydavatelství ukončí mimochodem občasné diskuse o vhodnosti účasti majitele společnosti zabývající se public relations na vydávání novin. Vlajkovou lodí vydavatelství jsou totiž celostátní noviny Deník Impuls,“ říká Ivan Kaufmann.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.