Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hamé koupilo firmu Vaculík, rozšiřuje segment chlazených potravin

Redakce MAM11. 8. 2003

Akciová společnost Hamé převzala firmu Vaculík Uherské Hradiště, zabývající se výrobou baget a hamburgerů a jejich prodejem pod značkou Mc VOLIN. Chlazený sortiment Hamé se tak rozšířil o další skupinu chlazených výrobků, informovala vedoucí oddělení marketingu Marcela Mitáčková. Finanční hodnotu kontraktu však nesdělila.
“Převzetí firmy Vaculík je v souladu se strategií firmy Hamé rozvíjet segment chlazených potravin, který patří mezi perspektivní oblasti, vyznačující se trendy narůstající spotřeby a zvyšování oblíbenosti mezi konečnými zákazníky,” konstatovala Mitáčková.
V souvislosti s převzetím výroby baget Hamé plánuje rozšíření své nabídky nejen o bagety a hamburgery, ale i o řadu dalších výrobků, patřících do oblasti lahůdek, aby mohlo svým zákazníkům nabídnout ucelený sortiment takzvaného svačinového programu.
V první fázi Hamé bude těmito výrobky zásobovat zákazníky v regionu Uherskohradišska. V souvislosti s již započatým budováním vlastní distribuční sítě Hamé počítá s prodejem lahůdek v rámci celé republiky.
A.s. Hamé Babice je největší český výrobce paštik a hotových jídel. V loňském roce měla společnost tržby 3,28 miliardy korun. Do skupiny Hamé patří rovněž společnosti PIKA Bzenec, Fruta Podivín, OTMA-SLOKO Uherské Hradiště-Mařatice a Slovácká fruta Uherské Hradiště-Kunovice. Seskupení má 1750 zaměstnanců.

-čtk-

×

EOL spouští jazykový slovník

Starší článek

Počet posílaných psaní klesl v pololetí o 30 milionů na 292 mil.

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více