Eurotel má nejvíc klientů u velkých firem, T-Mobile u nejmenších

18. 8. 2003 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Služby společnosti Eurotel využívá přes 80 procent firem s více než 200 zaměstnanci. Mezi nejmenšími firmami do pěti zaměstnanců je naopak nejoblíbenější T-Mobile, který využívá kolem 45 procent podniků. Vyplývá to z červencového výzkumu trhu T/Audit společnosti AISA.
Eurotel má největší zastoupení i u firem od šesti do 200 pracovníků, kde jej používá mezi 56 a 60 procenty společností. U nejmenších podniků má zhruba 40procentní podíl. Podíl Českého Mobilu se ve všech kategoriích pohybuje od 15 do 20 procent. Mezi největšími podniky má T-Mobile zastoupení v polovině z nich.
Protože většina firem již mobilní telefony využívá, snaží se operátoři přetáhnout zákazníky konkurenci. K novým zákazníkům Eurotelu se v 2. čtvrtletí přidal například Plzeňský Prazdroj, bankovní domy HVB Bank Czech Republic, Živnostenská banka, GE Capital Bank, ČSOB nebo Adeco. T-Mobile zase získal Unipetrol, TPSA, Sekyra Group či GECO Tabak. Smlouvu s firmou prodloužily Škoda Auto či Siemens, s.r.o. Mezi uživatele služeb Českého Mobilu se zapsaly Pfanner, ČSAD Radiálka Ostrava, Technické služby Mělník či Český tenisový svaz.
Eurotel měl v pololetí 3,99 milionu zákazníků, což je o 102.000 více než na začátku roku. T-Mobile v pololetí oznámil růst počtu klientů o 97.000 na 3,61 milionu. Český Mobil zvýšil počet klientů téměř o 158 tisíc na 1,338 milionu zákazníků.
Celkem je v České republice kolem devíti milionů uživatelů mobilních telefonů, což znamená devět mobilních přístrojů na deset obyvatel. Tržby mobilních operátorů v pololetí dohromady přesáhly 30 miliard Kč, tedy o 12 procent více než loni.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.