Nejnovější tváří reklamní kampaně společnosti Pepsi se stal populární zpěvák Enrique Iglesias. Za natáčení a vysílací práva dostane osmadvacetiletý zpěvák až 72 miliónů eur (přes dvě miliardy korun), informoval server netzeitung.de. Iglesias se tak zařadí mezi mnohé hvězdy šoubyznysu jako Jennifer Lopezová nebo Robbie Williams, které Pepsi v konkurenčním boji s Coca-Colou využívá. V minulém roce byli tváří Pepsi členové rodiny Obourneů nebo Britney Spearsová. Reklamní spot s nejbližšími zpěváka Ozzyho Osbournea patřil k nejdražším reklamám roku, uvedl server Ananova. Rozvázání smlouvy s Britney Spearsovou zase vzbudilo vloni všeobecný zájem. Smlouva, která měla vypršet až na konci roku byla ukončena o několik měsíců dříve. Firma Pepsi tak měla přijít přibližně o deset miliónů dolarů. Spearsovou pak společnost nahradila jinou popstar, zpěvačkou skupiny Destiny’s Child Beyoncé Knowlesovou. Největšími hvězdami kampaní Pepsi byli bezesporu Michael Jackson a Madonna. Nicméně spoty s Madonnou byly v roce 1989 po jediném dni staženy. K písni Like A Prayer, kterou reklamní tvůrci použili, totiž Madonna podle představitelů Pepsi natočila příliš kontroverzní klip, napsal server Nypost.
Hospodářské noviny, 27.8.2003, autor: (aju)