Enrique Iglesias si u Pepsi vydělá 72 miliónů eur

27. 8. 2003 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejnovější tváří reklamní kampaně společnosti Pepsi se stal populární zpěvák Enrique Iglesias. Za natáčení a vysílací práva dostane osmadvacetiletý zpěvák až 72 miliónů eur (přes dvě miliardy korun), informoval server netzeitung.de. Iglesias se tak zařadí mezi mnohé hvězdy šoubyznysu jako Jennifer Lopezová nebo Robbie Williams, které Pepsi v konkurenčním boji s Coca-Colou využívá. V minulém roce byli tváří Pepsi členové rodiny Obourneů nebo Britney Spearsová. Reklamní spot s nejbližšími zpěváka Ozzyho Osbournea patřil k nejdražším reklamám roku, uvedl server Ananova. Rozvázání smlouvy s Britney Spearsovou zase vzbudilo vloni všeobecný zájem. Smlouva, která měla vypršet až na konci roku byla ukončena o několik měsíců dříve. Firma Pepsi tak měla přijít přibližně o deset miliónů dolarů. Spearsovou pak společnost nahradila jinou popstar, zpěvačkou skupiny Destiny’s Child Beyoncé Knowlesovou. Největšími hvězdami kampaní Pepsi byli bezesporu Michael Jackson a Madonna. Nicméně spoty s Madonnou byly v roce 1989 po jediném dni staženy. K písni Like A Prayer, kterou reklamní tvůrci použili, totiž Madonna podle představitelů Pepsi natočila příliš kontroverzní klip, napsal server Nypost.

Hospodářské noviny, 27.8.2003, autor: (aju)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.