Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Energy drink od Stocku oslovil spotřebitele

Redakce MAM25. 8. 2003

Zájem o jarní novinku Stocku Plzeň – Božkov, alkoholický nápoj s povzbuzujícími látkami s názvem NRG, podle představitelů likérky několikanásobně překročil očekávání a prodeje NRG již v srpnu dosáhly úrovně, s níž se počítalo až v závěru letošního roku. V první vlně Stock Plzeň – Božkov vyrobil 240 tisíc lahviček NRG a nyní jen dokonce roku musí na trh dodat minimálně dalších 500 tisíc lahviček.
Energy je ovocný alkoholický nápoj s obsahem taurinu, kofeinu a přídavkem Fernetu Stock, s celkovým obsahem 17,7 % alkoholu. “NRG si našel příznivce nejen v primární cílové skupině lidí ve věku 18-25 let, ale zaujal mnohem širší publikum,” uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda. Nápoj s příznačnou přezdívkou “Prcek” byl původně určen omezenému počtu gastrozařízení, především do klubů, barů a diskoték. Jeho distribuci však nyní Stock Plzeň – Božkov rozšířil až na více než 2000 restaurací po celé zemi. Navíc je Energy k dostání v síti Makro a ve velkoobchodech s nápoji.

-bob-

×

Kampaň eBanky hodnocena jako úspěšná

Starší článek

Slovenské úřady usilují o výpověď českého novináře ohledně SIS

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Volkswagen

Automobilka Volkswagen spustila soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Akce

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více