Energy drink od Stocku oslovil spotřebitele

25. 8. 2003 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Zájem o jarní novinku Stocku Plzeň – Božkov, alkoholický nápoj s povzbuzujícími látkami s názvem NRG, podle představitelů likérky několikanásobně překročil očekávání a prodeje NRG již v srpnu dosáhly úrovně, s níž se počítalo až v závěru letošního roku. V první vlně Stock Plzeň – Božkov vyrobil 240 tisíc lahviček NRG a nyní jen dokonce roku musí na trh dodat minimálně dalších 500 tisíc lahviček.
Energy je ovocný alkoholický nápoj s obsahem taurinu, kofeinu a přídavkem Fernetu Stock, s celkovým obsahem 17,7 % alkoholu. „NRG si našel příznivce nejen v primární cílové skupině lidí ve věku 18-25 let, ale zaujal mnohem širší publikum,“ uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda. Nápoj s příznačnou přezdívkou „Prcek“ byl původně určen omezenému počtu gastrozařízení, především do klubů, barů a diskoték. Jeho distribuci však nyní Stock Plzeň – Božkov rozšířil až na více než 2000 restaurací po celé zemi. Navíc je Energy k dostání v síti Makro a ve velkoobchodech s nápoji.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení