Čtenářský výzkum časopisu Marketing & Media

26. 8. 2003 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

96 %
obchodních a marketingových ředitelů říká:
„odborný tisk je nejlepší pro efektivní reklamu“
(zdroj: PPA/ The Power of Business Publications/ The Essential Medium/GB/2002)

Uváděná zjištění vycházejí z  výzkumu realizovaného v období květen – červenec 2003 společností STEM/MARK, a.s. (členem sdružení SIMAR) pro společnost ECONOMIA a.s.

Obsah prezentace:
1. Profil titulu
2. Rozhodovací pravomoci
3. Auta
4. Digitální svět
5. Finance a pojištění
6. Personální inzerce
7. Jak nás vidí …. (čtenáři)
8. Doplňující informace
9. Ceník inzerce
10. Kontakty

Prezentace ke stažení ve formátu PDF (velikost 988 kB)
(Přiložený soubor je ve formátu Adobe Acrobat Reader, zdarma ke stažení na www.adobe.com)

Více informací získáte na:
František Frídl – vedoucí inzerce
tel.: 233 073 160
fax: 233 072 033
e-mail: [email protected]

Magda Etzlerová – manažer inzerce
tel.: 233 073 170 fax: 233 072 033
e-mail: [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.