ČT plánuje posílení regionálního zpravodajství v krajích

7. 8. 2003 13:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize plánuje posílení regionálního zpravodajství ve všech krajích České republiky. Vedení televize také výhledově počítá se zavedením krajského vysílání. Novinářům to dnes po jednání s hejtmanem královéhradeckého kraje Pavlem Bradíkem řekl generální ředitel ČT Jiří Janeček.
„Jednalo se o mou první návštěvu v krajích. Navštívíme všechny ostatní hejtmany, protože máme jistý plán na zlepšení a zkvalitnění regionálních informací a také další spolupráce s regiony,“ řekl Janeček.
V Hradci Králové nyní působí dva štáby České televize, v blízké době by se podle Janečka mělo hradecké studio ještě rozšířit. „Počítáme s tím, že v dohledné době posílíme studio v Hradci Králové o jednoho člověka, který bude pracovat jako dramaturg a bude získávat informace z celého kraje,“ řekl Janeček.
Televize podle Janečka do budoucna plánuje ve všech krajích zahájení regionálního vysílání zpráv. „Záleží na postupu digitalizace, posílení regionální zpravodajství je dlouhodobá věc, ale výsledky změn by měly být vidět již v roce 2005,“ řekl Janeček. Česká televize nyní provozuje regionální studia v Ostravě a Brně, jejichž statut je stanoven zákonem.
Někdejšího prozatímního ředitele zpravodajství a moderátora Událostí Janečka zvolila Rada ČT generálním ředitelem televize 16. července.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.