Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT plánuje posílení regionálního zpravodajství v krajích

Redakce MAM7. 8. 2003

Česká televize plánuje posílení regionálního zpravodajství ve všech krajích České republiky. Vedení televize také výhledově počítá se zavedením krajského vysílání. Novinářům to dnes po jednání s hejtmanem královéhradeckého kraje Pavlem Bradíkem řekl generální ředitel ČT Jiří Janeček.
“Jednalo se o mou první návštěvu v krajích. Navštívíme všechny ostatní hejtmany, protože máme jistý plán na zlepšení a zkvalitnění regionálních informací a také další spolupráce s regiony,” řekl Janeček.
V Hradci Králové nyní působí dva štáby České televize, v blízké době by se podle Janečka mělo hradecké studio ještě rozšířit. “Počítáme s tím, že v dohledné době posílíme studio v Hradci Králové o jednoho člověka, který bude pracovat jako dramaturg a bude získávat informace z celého kraje,” řekl Janeček.
Televize podle Janečka do budoucna plánuje ve všech krajích zahájení regionálního vysílání zpráv. “Záleží na postupu digitalizace, posílení regionální zpravodajství je dlouhodobá věc, ale výsledky změn by měly být vidět již v roce 2005,” řekl Janeček. Česká televize nyní provozuje regionální studia v Ostravě a Brně, jejichž statut je stanoven zákonem.
Někdejšího prozatímního ředitele zpravodajství a moderátora Událostí Janečka zvolila Rada ČT generálním ředitelem televize 16. července.

-čtk-

×

Televizní společnost ProSieben se vrátila k zisku

Starší článek

AP: Hvězdy showbyznysu mohou kouřit zadarmo

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více