Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bulvární deník Super prodělal stovky miliónů

Redakce MAM22. 8. 2003

Super propadák. Tak jednoduše by se dal charakterizovat výsledek “hospodaření” deníku Super, jehož vydávání bylo před rokem zastaveno. List vydávala společnost eMedia. Podle dostupných informací se celková ztráta projektu Super vyšplhala zhruba na šest set miliónů korun. Tak vysokou ztrátu jednak potvrzují lidé, kteří se na vydávání Superu účastnili, a jednak pro něj lze nalézt podpůrné údaje v účetnictví firem skupiny Epic, která vlastnila eMedia. Přesné informace o hospodaření samotné firmy eMedia totiž nejsou dostupné. Bývalý vydavatel Superu je nezveřejňuje ani povinným uložením u rejstříkového soudu. Představitelé eMedia tak jednoznačně porušovali a stále porušují obchodní zákoník. eMedia je stoprocentní dcerou společnosti I. Epic Holding, která náleží do skupiny Epic. Super je bývalými zaměstnanci eMedia připisován zcela jednoznačně šéfovi celé skupiny Epic i I. Epic Holding Vladimíru Motlíkovi. Byl to právě I. Epic, který několikrát zvýšil základní kapitál eMedia. Z prvotních třiceti až na šest set miliónů korun. Motlík zároveň ze své pozice poskytoval společnosti eMedia půjčky. V dokumentech, které o sobě I. Epic u rejstříkového soudu uložil, postoupil jednu pohledávku vůči eMedia i firmě MEF Holding Jiřího Šmejce. Podle údajů firmy AC Nielsem, která sleduje objem inzerce v médiích, utratila eMedia za reklamu na deník Super za jeden rok jeho vydávání 320 miliónů korun, nepočítaje v to venkovní reklamu. Drtivou většinu tvořila právě televizní reklama na Nově. Podle výroční zprávy společnosti prodělal Motlíkův I. Epic Holding v minulém roce devadesát miliónů korun. V předchozích dvou letech si přitom vždy padesát miliónů připsal. K otázkám HN ohledně hospodaření společnosti eMedia se nikdo z centrály Epic nechtěl vyjádřit. Podle výroční zprávy firma k 31. 12. 2002 akcie eMedia prodala neznámému kupci.

Hospodářské noviny, 22.8.2003, autor: Michal Uryč-Gazda

×

Kanál Romantica bude vysílat 24 hodin denně

Starší článek

Zemřel režisér Jindřich Polák

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více