Automodul.com začíná s reklamou
Internetový obchodní systém Automodul.com, který je primárně zaměřen na obchod s automobily, vyzkoušel na svých stránkách zajištění prvních reklamních kampaní. Formáty sticky board prezentující nový automobil Opel Signum dosáhly na Automodul.com podle prodejce reklamního prostoru, mediazastupitelství ARBOmedia, hodnoty CTR (click through ratio) ve výši 10,81 %. Na druhém a třetím místě v úspěšnosti této kampaně se s hodnotami CTR 6,8 % a 6,25 % umístily servery České noviny a Prague Business Journal. “Náš server po necelých dvou letech od své aktivace vstoupil vedle svých primárních aktivit i na mediální trh a chce se stát atraktivním pro všechny podnikatelské subjekty jak v komoditě ‚auto‘ tak i v souvisejících oborech,” uvedla marketingová manažerka Automodul.com Monika Kratschmerová.
-sch-
Podobné zprávy
