Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ARBOmedia a Geco Tabak realizují televizní reklamu v místě prodeje

Redakce MAM19. 8. 2003

Reklamní síť pro spotovou reklamu se jako nový reklamní produkt společnosti ARBOmedia rozeběhne od 1. září ve 30 prodejnách Geco Tabak v největších nákupních centrech celé České republiky. Reklamní síť obrazovek umístěných přímo v prodejnách tisku a tabáku ve velkých nákupních centrech dává televizní reklamě v České republice první příležitost pro masivní a efektivní vstup do místa prodeje.
Projekt připravený společnostmi Geco a ARBOmedia je zaměřený na vytvoření komunikačního kanálu, který může podpořit účinnost probíhajících reklamních kampaní inzerentů ze sektorů rychloobrátkového zboží, tisku, tabáku, zábavy či mobilních operátorů.
Technologické řešení sítě umožňuje vysílání klasických spotů v DVD kvalitě souběžně ve 30 prodejnách Geco Tabak v největších obchodních centrech na území celé ČR. Spotřebitele tak reklama zasáhne přímo v okamžiku nákupního rozhodování a realizace nákupu. Obrazovky jsou navíc umístěny v ohnisku jednotlivých prodejen tak, aby byl umožněn maximální zásah všech zákazníků, kteří do provozovny vstoupí.
Monitoring prodejny, který provedla výzkumná agentura GfK Praha, dále ukázal potenciální zásah sítě obrazovek, jenž v týdenní periodě dosahuje téměř 500.000 nakupujících. Výzkum odhalil i překvapivě vysokou pozornost, kterou návštěvníci prodejny vysílání věnují, 77 % z nich vysílání zaregistrovalo a sledovalo. Vysílaný program, složený z informačního servisu, zábavné části (hudební spoty, filmové upoutávky) a reklamního vysílání, je aktualizován na týdenní bázi a ve smyčce vysílán 12 hodin denně po 7 dní v týdnu.

-mav-

×

Vrátí se formule 1 do Belgie?

Starší článek

Marion Jonesová okomentuje na Eurosportu atletiku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více