ARBOmedia a Geco Tabak realizují televizní reklamu v místě prodeje
Reklamní síť pro spotovou reklamu se jako nový reklamní produkt společnosti ARBOmedia rozeběhne od 1. září ve 30 prodejnách Geco Tabak v největších nákupních centrech celé České republiky. Reklamní síť obrazovek umístěných přímo v prodejnách tisku a tabáku ve velkých nákupních centrech dává televizní reklamě v České republice první příležitost pro masivní a efektivní vstup do místa prodeje.
Projekt připravený společnostmi Geco a ARBOmedia je zaměřený na vytvoření komunikačního kanálu, který může podpořit účinnost probíhajících reklamních kampaní inzerentů ze sektorů rychloobrátkového zboží, tisku, tabáku, zábavy či mobilních operátorů.
Technologické řešení sítě umožňuje vysílání klasických spotů v DVD kvalitě souběžně ve 30 prodejnách Geco Tabak v největších obchodních centrech na území celé ČR. Spotřebitele tak reklama zasáhne přímo v okamžiku nákupního rozhodování a realizace nákupu. Obrazovky jsou navíc umístěny v ohnisku jednotlivých prodejen tak, aby byl umožněn maximální zásah všech zákazníků, kteří do provozovny vstoupí.
Monitoring prodejny, který provedla výzkumná agentura GfK Praha, dále ukázal potenciální zásah sítě obrazovek, jenž v týdenní periodě dosahuje téměř 500.000 nakupujících. Výzkum odhalil i překvapivě vysokou pozornost, kterou návštěvníci prodejny vysílání věnují, 77 % z nich vysílání zaregistrovalo a sledovalo. Vysílaný program, složený z informačního servisu, zábavné části (hudební spoty, filmové upoutávky) a reklamního vysílání, je aktualizován na týdenní bázi a ve smyčce vysílán 12 hodin denně po 7 dní v týdnu.
-mav-