Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

America Online nechce, aby Time Warner používal název AOL

Redakce MAM12. 8. 2003

Internetová společnost America Online zřejmě požádá mateřskou společnost AOL Time Warner, aby ze svého názvu vypustila zkratku AOL. America Online se totiž obává, že negativní publicita, které musí čelit mateřský podnik, jí může uškodit.
America Online bývala samostatnou společností, ale před třemi lety se spojila s mediálním gigantem Time Warner, který mimo jiné vlastní televizní síť CNN. America Online je teď jen internetovou součástí skupiny a má co dělat, aby napravila svou reputaci, tedy hlavně zlepšila výkonnost.
Ani jedna součást skupiny se k této otázce zatím nevyjádřila, upozornil na ni ale zdroj, který je dobře obeznámený se situací v AOL. Podle něj s požadavkem přišel výkonný ředitel America Online Jonathan Miller, který jej předložil výkonnému šéfovi AOL Time Warner Richardovi Parsonsovi.
Mluvčí AOL Time Warner Mia Carbonellová na otázku zpravodaje agentury Reuters odmítla odpovědět, přestože se o požadavku již zmínil prestižní ekonomický list The Wall Street Journal. Zdroj uvedl, že jednání o úpravě názvu jsou v počáteční fázi a případná změna by musela být schválena na zasedání správní rady.
Komise pro cenné papíry musela zkoumat účetní nesrovnalosti, což názvu AOL Time Warner určitě neprospívá. Proti firmě vedou řadu soudních žalob také investoři, kteří jsou přesvědčeni, že je firma klamala a dávala jim zavádějící informace o podmínkách fúze i o dalších otázkách.

-čtk-

×

Ewing PR vyhrála delegaci Evropské komise

Starší článek

JC Décaux zvýšil podíl v rakouské společnosti Gewista

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více