Aktivisté chtěli poslat do KLDR balony s rádii

22. 8. 2003 16:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jihokorejská policie znemožnila skupině bojovníků za lidská práva vypustit balony, které měly donést do Severní Koreje malé rozhlasové přijímače. Informovala o tom agentura Reuters.
O poslání 30 rozhlasových přijímačů pomocí 20 balonů z místa ležícího nedaleko společné korejské hranice se pokusilo několik převážně jihokorejských aktivistů. Policie je však zastavila s tím, že akce nebyla povolena vládou. Podle aktivistů byl při potyčce lehce zraněn 45letý německý lékař.
Severokorejská rádia jsou zkonstruována tak, že na nich lze naladit pouze vládní kanály. Malé solární přijímače, které se aktivisté chystali odeslat, by umožnily obyvatelům KLDR poslouchat i zahraniční stanice jako například Rádio Svobodná Asie nebo Hlas Ameriky.
KLDR nezávislá média netoleruje a kupříkladu Rádio Svobodná Asie odsuzuje jako stanici, která v asijských zemích šíří „americký způsob prohnilého duchovního, kulturního a morálního života“.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.