V letních kinech vyhledávají diváci zejména akční a napínavé podívané

30. 7. 2003 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Už druhým týdnem se v čele víkendového žebříčku nejúspěšnějších filmů v tuzemských kinech drží „dvojka“ Charlieho andílků – Na plný pecky. Akční komedie vede nejen žebříček republikový, ale i pražský, brněnský a moravský. Letní vedra v divácích vzbuzují patrně potřebu více méně nezávazné, leč poněkud adrenalinové podívané. S výjimkou dvou českých děl – Pupendo (3. pozice) a Nuda v Brně (9. pozice) – a ztřeštěné americké komedie Kurs sebeovládání (6. pozice) se totiž v první distribuční desítce drží filmy akční a napínavé. Novinka Štvanec, kterou s Tommy Lee Jonesem natočil věhlasný William Friedkin – i když zůstal daleko za kvalitami Vymítače ďábla či Francouzské spojky – přilákala diváky zejména ve velkých městech. Zatímco v republikovém součtu skončila čtvrtá, v Praze a v Brně shodně obsadila druhou příčku. V moravské metropoli si dobře vedl i Osamělý mstitel, thriller s Vinem Dieselem a Larenzem tatem, který zde obsadil třetí pořadí. „Služebně nejstarším“ filmem tabulky Unie filmových distributorů zůstávají Dvě věže z trilogie Pan prstenů. Snímek, od jehož premiéry uběhlo 28 týdnů, byl o uplynulém víkendu dvacátý.


Hospodářské noviny, 30.7.2003, autor: (iv)


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. července 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden 17. července 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. července 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 17. července 2003


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.