Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Havlíčkově Brodě výstava historické reklamy

Redakce MAM4. 7. 2003

Smaltové reklamní tabule, plakáty, reklamní inzeráty či vývěsní štíty si mohou lidé od soboty prohlížet ve výstavní síni Havlíčkova domu v Havlíčkově Brodě. Desítky exponátů, které představí reklamu z období dvacátých a třicátých let minulého století, do města přivezlo slovenské Muzeum obchodu.
“Jako jedni z mála cestujeme se sbírkami, v Havlíčkově Brodě jsme již potřetí,” řekl ředitel muzea Marcel Juck. Vystavené exponáty představují výrobky a firmy své doby v češtině, slovenštině, němčině i maďarštině, protože v reklamě za první republiky fungovaly všechny tyto jazyky.
Reklama po první světové válce navázala na zlaté časy z období Rakousko-Uherské monarchie. V té době dokonce propagační nápisy kreslila letadla dýmem do mraků nebo se výrobky prezentovaly vzducholodí. “Lidé na výstavě pochopí, že to, co se dnes děje v reklamě, tu už jednou bylo. Ať už je to manipulace s dětmi nebo používaná forma, jen technické možnosti byly jiné,” uzavřel Juck.
Muzeum obchodu Bratislava pravidelně vystavuje v českých a moravských muzeích od roku 1993; havlíčkobrodská výstava je letos třetí v pořadí.
-čtk-

×

iMagic pro www.author.cz

Starší článek

Průzkum TNS Factum: Deník Impuls se špatně prodává

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy
Foto: Lidl

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více