V 30. týdnu diváky k obrazovkám táhly zprávy

31. 7. 2003 14:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Především zpravodajství bylo v minulém týdnu v centru zájmu televizních diváků. Prvních deset příček žebříčku nejsledovanějších pořadů na Nově obsadily Televizní noviny, popřípadě sportovní zpravodajství či předpověď počasí. Vyplynulo to z údajů zveřejněných na základě peoplemetrového měření a výzkumu firmy Mediaresearch Asociací televizních organizací (ATO).
Také na prvním kanálu veřejnoprávní České televize diváky nejvíce zajímaly zprávy, i když do jeho TOP 10 se dostaly také filmy a seriály. Na Primě sice vyhrál zábavní pořad Nikdo není dokonalý, ale Zpravodajský deník byl ve skupině nejsledovanějších pořadů televize také hojně zastoupen.
Podíly televizních kanálů na trhu nezaznamenaly ani ve 30. týdnu významnější změny. Nova měla celodenní podíl 43 procent, ČT1 22,57 procenta. Prima se sice dostala pod magickou hranici dvaceti procent na 19,91, její postavení však oslabilo jen o mírné dvě desetiny procenta. Celodenní podíl ČT2 představoval 6,81 procenta.
Ani v hlavním vysílacím čase nezpůsobily letní programové nabídky televizí větší změny v tržních podílech, i když změny byly znatelnější než z celodenního hlediska. Nova si pohoršila o procento na 45,48 procenta, ČT1 o dvě desetiny na 24,22 procenta. Podíl Primy v prime time naopak povyrostl o asi 0,8 na 19,88 procenta. O sedm desetin si polepšila i ČT2.
Nejúspěšnějším pořadem týdne byly opět suverénně Televizní noviny na Nově, když je minulé úterý vidělo více než 2,2 milionu lidí. Na ČT1 tentokrát Události předběhly Nemocnici na kraji města, když je vidělo 1,3 milionu diváků, zatímco k reprízovanému pokračování příběhů z nemocničního prostředí usedlo o desítky tisíc lidí méně. Na Primě pořad Nikdo není dokonalý pobavil téměř 1,2 milionu diváků. ČT2 nejvíce zaujala polskou historickou epopejí Ohněm a mečem, vidělo ji přes půl milionu lidí.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.