Televize v 29. týdnu pozicemi na trhu nehnuly
Přibližně stejné pozice jako ve 28. týdnu si i v týdnu následujícím udržely hlavní české televizní stanice. Celodenní podíl komerční Novy se snížil o nepatrných 0,22 bodu na 43,08 procenta. Podíl veřejnoprávní ČT1 naopak o čtvrt procentního bodu stoupl na 22,44 procenta a ČT2 si pohoršila o čtyři desetiny na 6,76 procenta. Podíl Primy zůstal na 20,14 procenta.
Údaje poskytla na základě peoplemetrového měření a výzkumu firmy Mediaresearch Asociace televizních organizací (ATO) s tím, že z hlediska sledovanosti jednotlivých pořadů měly opět největší úspěch zpravodajské bloky Novy. Televizní noviny komerční televize vidělo až 2,1 milionu lidí. Na ČT1 se dostal, stejně jako v minulém týdnu, do popředí další díl Nemocnice na kraji města. Sledovalo jej asi 1,2 milionu diváků. Na Primě nejvíce zaujal Receptář prima nápadů, a to necelý milion lidí. Na druhém kanálu České televize přilákal téměř půl milionu diváků Vůz plný zlata.
Podíly televizí na trhu v hlavním vysílacím čase se pohnuly o něco znatelněji. ČT1 si polepšila o více než jeden procentní bod na 24,46 procenta a ubrala tak především Nově, jejíž podíl klesl o bod na 46,50 procenta. Prima si pohoršila o mírné čtyři desetiny na 19,10 procenta.
-čtk-