Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televize v 29. týdnu pozicemi na trhu nehnuly

Redakce MAM24. 7. 2003

Přibližně stejné pozice jako ve 28. týdnu si i v týdnu následujícím udržely hlavní české televizní stanice. Celodenní podíl komerční Novy se snížil o nepatrných 0,22 bodu na 43,08 procenta. Podíl veřejnoprávní ČT1 naopak o čtvrt procentního bodu stoupl na 22,44 procenta a ČT2 si pohoršila o čtyři desetiny na 6,76 procenta. Podíl Primy zůstal na 20,14 procenta.
Údaje poskytla na základě peoplemetrového měření a výzkumu firmy Mediaresearch Asociace televizních organizací (ATO) s tím, že z hlediska sledovanosti jednotlivých pořadů měly opět největší úspěch zpravodajské bloky Novy. Televizní noviny komerční televize vidělo až 2,1 milionu lidí. Na ČT1 se dostal, stejně jako v minulém týdnu, do popředí další díl Nemocnice na kraji města. Sledovalo jej asi 1,2 milionu diváků. Na Primě nejvíce zaujal Receptář prima nápadů, a to necelý milion lidí. Na druhém kanálu České televize přilákal téměř půl milionu diváků Vůz plný zlata.
Podíly televizí na trhu v hlavním vysílacím čase se pohnuly o něco znatelněji. ČT1 si polepšila o více než jeden procentní bod na 24,46 procenta a ubrala tak především Nově, jejíž podíl klesl o bod na 46,50 procenta. Prima si pohoršila o mírné čtyři desetiny na 19,10 procenta.
-čtk-

×

Zpoplatníme online deníky?

Starší článek

Maloobchodní sítě expandují dál na východ

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více