Stratosféra spouští vlastní tiskárnu

21. 7. 2003 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Stratosféra se v příštích dnech zařadí k těm vydavatelstvím, která své tituly tisknou ve vlastní tiskárně. Od začátku srpna by totiž měla začít pracovat tiskárna a knihárna Rock Media, jejímž 100% vlastníkem je Antonin Herbeck, ředitel Stratosféry. Právě tituly Stratosféry se zde mají začít v srpnu tisknout.
Nasmlouvané jsou ale už i zakázky do zahraničí, především od automobilových firem a zahraničních vydavatelů z automobilového světa. „V současné době probíhá zkušební provoz a testují se všechny možnosti pětibarevné rotačky, včetně tisku obálek a potisku vysokogramážových papírů,“ řekl M&M Antonin Herbeck. Tiskárna byla postavena v Týnci nad Sázavou a údajně si vyžádala investici ve výši 300 mil. Kč.
Za velkou výhodu tiskárny považuje Antonin Herbeck menší obvod tiskových válců, který umožňuje až 15% úsporu v nákladech na tisk. „Tento obvod válců tady zatím žádná rotačka nenabízí a myslím si, že právě toto bude obrovská konkurenční výhoda obzvláště při cenovém srovnání s tiskárnou Svoboda,“ uvedl ředitel Stratosféry.
-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.