Šéfem mediální agentury Starcom Zbyněk Gabriel
Vedení mediální agentury Starcom MediaVest Group (SMG) v pátek oznámilo, že do funkce ředitele SMG v České republice byl jmenován Zbyněk Gabriel, bývalý výkonný ředitel mediální agentury OMD. Rozhodl tak konkurs na obsazení místa po Karlu Vágnerovi, který z čela Starcomu odešel letos v květnu.
Do funkce ředitele jmenoval Zbyňka Gabriela Mark Cranmer, ředitel SMG pro Evropu, Blízký východ a Afriku. “Jsem potěšen, že se Zbyněk Gabriel rozhodl spojit svoji budoucnost s naší společností a již se moc těším na spolupráci s ním. Jeho zkušenosti a nasazení dodají našemu podnikání sílu nejen na českém trhu, ale v celém regionu,” komentoval Gabrielovo jmenování.
Zbyněk Gabriel vyjádřil radost nad tím, že má možnost pracovat pro agenturu SMG, která je vysoce ceněna pro kreativní strategické plánování, což je velmi blízké jeho filozofii.
Zbyněk Gabriel odešel z OMD pro názorové neshody v červnu. V OMD působil dva roky, předtím pracoval ve společnosti Unilever a v letech 1994 až 1998 byl mediálním ředitelem agentury Leo Burnett.
-mav-
Podobné zprávy

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
