SBS expanduje do rádií

24. 7. 2003 12:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Firma SBS Broadcasting, která se podílí na vysílání komerčních televizí v celé Evropě a která měla v roce 1999 zájem o Lauderovu CME a televizi Nova, nyní buduje a propojuje síť komerčních rádii ve Skandinávii. Pokud příslušné regulační orgány ve Švédsku, Norsku a Dánsku schválí chystané transakce, SBS se stane vlastníkem celkem 52 severských stanic, přičemž ve Švédsku se stane dominantním hráčem zdejšího rozhlasového trhu. Větší část svých akvizic SBS získává od americké firmy Clear Channel, která se ze Skandinávie stahuje, protože dává přednost jiným zámořským investicím.

Ekonom, 24.7.2003, autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.