Rybníček musí vypracovat novou vysílací a organizační strukturu STV

9. 7. 2003 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Členové Rady Slovenské televize (STV) vzali 8. července na vědomí návrhy nové organizační struktury a vysílací struktury STV pro rok 2004. Informovali ale, že oba materiály z dílny ústředního ředitele této veřejnoprávní instituce Richarda Rybníčka nesplnily jejich očekávání. Uvedl to místopředseda rady Marek Maďarič. Ten dodal, že návrh podrobné typové vysílací struktury pro příští rok musí Rybníček předložit do 8. srpna. Koncepce by měla kromě aktualizovaného vysílacího schématu obsahovat i zdůvodnění nové vysílací struktury v kontextu s vývojem televizního trhu na Slovensku. Šéf STV má v dokumentu konkretizovat obsahové a programové dominanty budoucího vysílání. Má předložit i podrobnější popis nových programových formátů a žánrové charakteristiky všech navrhovaných programových typů. Maďarič zdůraznil, že rada bude od Rybníčka požadovat zpřesnění podílu domácí a zahraniční tvorby ve vysílání STV. Radní navíc po řediteli chtějí, aby do konce září předložil nové organizační schéma televize. Maďarič tvrdí, že byl zklamán kvalitou obou dokumentů. Po prvním kole propouštění, kdy muselo stanici opustit přes tisíc zaměstnanců, měl být víc připraven na druhou část reformy, která musí být konstruktivní, míní.
-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.