RTL vede žebříček popularity německých TV

24. 7. 2003 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost RTL opět zvýšila náskok před konkurencí v čele žebříčku oblíbenosti německých televizních kanálů. Vyplývá to z obsahu studie, kterou pro televizní programový magazín TV Today připravil IPSOS.
Až čtvrtina dotázaných by si v případě, že by mohla sledovat jen jediný program, zvolila právě nabídku kanálu, který sídlí v Kolíně nad Rýnem. Na druhém místě se umístil první program veřejnoprávní německé televize (ARD) se ziskem 18 %. To znamená, že rozdíl mezi oběma nejpopulárnějšími TV-stanicemi se zvýšil z jednoho procenta před rokem (21:20) na 7 % v současnosti. RTL má velký náskok v cílové skupině lidí od  14-49 let, v které získala 33 %
preferencí. ARD se v této kategorii musela spokojit s 9 % až s třetí příčkou za komerčním programem Pro7 (15 %). RTL ale dokázala získat nové diváky i v kategorii nad 50 let.
Navíc tu se ziskem 15 % neztratila mnoho ani na „stříbrný“ druhý program veřejnoprávní televize (ZDF) se ziskem 19 %. Vedoucí postavení ARD v této kategorii s 28-% preferencemi však neohrozila. Podle šetření IPSOS se na úspěších RTL podílejí jednak relace jako Milionář, Německo hledá superhvězdu, nebo Show 80. let, i osobnosti jako superpopulární moderátor Günther Jauch. Ten se teší sympatiím 89 % diváků.
-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.