Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reader’s Digest znovu ve ztrátě

Redakce MAM31. 7. 2003

Americké nakladatelství Reader’s Digest Association vykázalo již čtvrtou ztrátu za posledních pět kvartálů. Firma oznámila, že ztráta ve čtvrtém finančním čtvrtletí končícím v červnu se kvůli restrukturalizačním nákladům prohloubila na 13,1 milionu dolarů ze tří milionů ve stejném období loňského roku.
Celkové tržby se zvýšily o tři procenta na 564 milionů z předchozích 545 milionů dolarů. V tomto fiskálním roce však firma počítá se stagnací tržeb kvůli slabým výsledkům mezinárodních aktivit. Společnost, která vydává jeden z nejčtenějších časopisů na světě, prodává své produkty kromě Spojených států a Kanady ve více než 60 zemích světa.
Společnost rovněž oznámila, že hodlá do konce letošního kalendářního roku propustit 580 pracovníků, tedy zhruba 12 procent z celkových 5000 zaměstnanců. V dubnu přitom firma uvedla, že v rámci dvouletého plánu na snížení nákladů zruší pouze čtyři procenta pracovních míst.
-čtk-

×

Odchod klientů Telecomu zatím nekončí

Starší článek

Nova porušila mediální zákon, od Rady obdrží upozornění

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více