Premiere zaplatí za Ligu mistrů méně

14. 7. 2003 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Placená německá televizní stanice Premiere bude také v nadcházející sezóně přenášet živě všechny zápasy fotbalové Ligy mistrů. S partnerem evropské fotbalové asociace UEFA, společností TEAM, se dohodla na novém tříletém kontraktu. Ten má podle agentury DPA hodnotu cca 80 milionů euro. Již počátkem června zakoupila televizní práva volně dostupná stanice Sat.1 za 90 milionů euro.
Za jedinou sezónu Ligy mistrů 2002-2003 přitom Premiere zaplatila 55 milionů euro. Příčinou pádu hodnoty balíku je zejména redukce počtu zápasů Ligy mistrů, kde odpadne jedna z mezifází turnaje a také již zmíněná angažovanost Sat.1 v celém projektu. Ta má podle nových regulí smlouvy s UEFA právo výběru libovolného úterního a středečního zápasu, což pro Premiere výrazně snižuje hodnotu produktu. V předchozích letech směla volně dostupná stanice RTL vysílat jen v úterý, zatímco středeční termín byl plně vyhrazen placené televizi.
-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.