Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Potravinářská firma Kraft ve čtvrtletí se ziskem

Redakce MAM17. 7. 2003

Největší potravinářská společnost v USA Kraft Foods Inc. zaznamenala ve druhém čtvrtletí letošního roku růst zisku o 5,3 procenta. Výsledky však byly kvůli slabému prodeji sušenek a dalších produktů horší, než se čekalo. Společnost proto současně snížila odhad pro celý letošní rok.
Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce června vzrostl na 949 milionů USD, čili 55 centů na akcii, z loňských 901 milionů, tedy 52 centů na akcii. Analytici v průměru čekali zisk až 58 centů na akcii. Tržby druhé největší potravinářské firmy na světě po švýcarské Nestlé se zvýšily o 4,4 procenta na 7,84 miliardy USD. Objem prodeje však stoupl pouze o 1,7 procenta. Důvodem je podle Kraftu pokulhávající ekonomika a silná konkurence laciných produktů.
Kraft také snížil odhad růstu pro letošní rok. Zisk na akcii se má pohybovat v rozmezí od dvou do 2,05 USD, což představuje zvýšení o dvě až pět procenta. V dubnu Kraft počítal se zvýšením zisku na 2,1 až 2,15 USD na akcii.
Za prvních šest měsíců letošního roku se čistý zisk společnosti zvýšil o 13 procent na 1,8 miliardy USD. Příjmy stouply o čtyři procenta na 14,7 miliardy USD, napsala agentura Reuters.
Na českém trhu působí společnost od roku 1992. Mezi její nejznámější značky patří například kávy Jacobs a Dadák, čokolády Milka, Figaro nebo čokoládové oplatky Siesta.
-čtk-

×

Obhájce svobod médií kritizuje Ukrajinu

Starší článek

Německý comeback Penthouse

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více