Penzijní fondy Skupiny ČSOB mají nová jména

29. 7. 2003 12:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Českomoravský penzijní fond a ČSOB penzijní fond, které patří do Skupiny ČSOB, změnily svá jména. ČMPF, jeden z největších tuzemských penzijních fondů, se nyní jmenuje ČSOB Penzijní fond Stabilita, a. s., člen skupiny ČSOB. U druhého fondu došlo k rozšíření jména na ČSOB Penzijní fond Progres, a. s., člen skupiny ČSOB.
„Oba fondy nyní svými jmény jednoznačně vyjadřují příslušnost k nejsilnější finanční skupině v ČR. Nové názvy rovněž lépe vystihují investiční strategie fondu,“ vysvětlil důvody přejmenování Petr Beneš, zodpovědný za řízení obou penzijních fondů Skupiny ČSOB.
ČSOB Penzijní fond Stabilita je určený klientům vyšší věkové kategorie, kteří preferují kratší dobou spoření a pravidelné stabilní výnosy. Naopak ČSOB Penzijní fond Progres je zaměřený na mladší klienty, kteří chtějí své finanční prostředky ukládat déle a dlouhodobě očekávají vyšší výnos.
„Banka si ponechala oba fondy, aby mohla svým klientům nabídnout odlišný přístup ke zhodnocování finančních prostředků a lépe tak vyhovět požadavkům i nárokům odlišných cílových skupin. Jsme zatím jediná finanční instituce u nás, která si chce více než jeden penzijní fond ve svém portfoliu dlouhodobě udržet,“ komentuje záměr banky ředitel útvaru komunikace ČSOB, Milan Tománek.
Smluvní vztahy mezi penzijními fondy a jejich klienty nadále pokračují beze změny. Původní loga nahradila nová, velmi podobná mateřské společnosti ČSOB. Právě od spolupráce s mateřskou bankou a jinými dcerami si vedení ČSOB PF Stability i Progresu slibují možnost získat pro své klienty další výhody. Již nyní jsou zákazníkům obou fondů nabízeny některé služby nebo produkty za výhodnějších podmínek: příkladem může být sjednání spotřebitelského úvěru nebo sleva při pojištění.
-zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení