Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Odborníci čekají o prázdninách pětinový pokles zájmu o internet

Redakce MAM1. 7. 2003

Zájem o brouzdání po internetu o prázdninách poklesne podle odborníků zhruba o pětinu. Pokles počtu návštěvníků tuzemských serverů ze současných 3,2 milionu bude podle Tomáše Urbánka, který má na starosti statistiku iAudit, způsoben hlavně dovolenými, v menší míře pak prázdninami na vysokých školách. Velikost propadu bude záležet na počasí v letních měsících.
“Na druhou stranu lze předpokládat, že o prázdninách dojde k mírnému zvýšení počtu zobrazených stran a délky návštěv na jednoho uživatele,” dodal Urbánek.
Snížení návštěv očekává i největší tuzemský portál Seznam.cz. “Pokles samozřejmě očekáváme, protože k němu dochází každý rok a je to logické. Počítáme s 20 až 30procentním poklesem návštěvnosti internetu,” uvedl mluvčí Seznamu Tomáš Fiala.
Nejvíce postižené budou podle Urbánka servery se zaměřením na služby, které jsou ve větší míře používány k zábavě a mimopracovní komunikaci. Naproti tomu méně by mělo být postiženo zpravodajství. Servery zabývající se odpočinkovými aktivitami zase vykazují v prázdninových měsících výrazný nárůst.
Počet návštěvníků českých internetových serverů se v květnu zvýšil o půl procenta na 3,2 milionu lidí. Průměrný uživatel strávil na síti za měsíc necelé tři hodiny a v průměru si prohlédl 161 stran. Historicky nejvíce návštěvníků měly tuzemské servery letos v březnu, kdy na nich surfovalo 3,34 milionu lidí.
-čtk-

×

Olympijské hry nemají nouzi o sponzory ani partnery

Starší článek

Izrael vyhlásil bojkot britské BBC

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se, jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více