Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

O koupi filmových studií Universal se zajímá i kabelová firma Comcast

Redakce MAM28. 7. 2003

Americký kabelový gigant Comcast je připraven učinit nabídku na americká aktiva francouzského koncernu Vivendi, informoval deník Wall Street Journal. O americkou divizi Vivendi, k níž patří mimo jiné filmová studia Universal, má zájem několik velkých mediálních společností, mimo jiné Viacom nebo MGM. Pokud by se Comcast skutečně do boje o akcie Vivendi zapojil, mohl by dramaticky ovlivnit celý vývoj. Vedení společnosti Vivendi je totiž nespokojeno s výší nabídek, které dosud obdrželo. Nejvyšší učinil koncern MGM, který za akcie nabízí 11,5 miliardy dolarů (přes 322 miliard korun). Podle serveru Media Guardian dokonce společnost Vivendi zvažuje, že by část svých aktiv prodala na trhu samostatně, aby zvýšila svůj zisk z této transakce. Comcast, jehož tržní hodnota je v současnosti odhadována na 70 miliard dolarů, by se koupí nabízených akcií stal mediálním obrem. Konkuroval by tak dosud největší společnosti v zábavním průmyslu AOL Time Warner. V nedávné době zvýšil Comcast svou platební schopnost prodejem většinového podílu v kanálu QVC společnosti Liberty Media. Osm miliard dolarů, které Comcast touto operací získal, chce použít na krytí svých dluhů, uvedl server Screen Daily.

Hospodářské noviny, 28.7.2003, autor: (aju)

×

Koncern Viacom chce ovládnout další televizní stanice

Starší článek

Stále více supermarketů bude přijímat euro

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více