Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MGM stáhlo nabídku na americké zábavní jmění

Redakce MAM30. 7. 2003

Filmové studio Metro- Goldwyn-Mayer Inc. se stáhlo z aukce na americké mediální jmění společnosti Vivendi Universal, protože se domnívá, že cena těchto aktiv je příliš vysoká. Počet zájemců o zábavní divizi se tak snížil pouze na čtyři. Informoval o tom generální ředitel MGM Alex Yemenidjian v noci na dnešek.
Podle prohlášení je zábavní jmění Vivendi pro MGM atraktivní. Cena, kterou francouzská mediální společnost očekává, však neodpovídá tomu, na kolik si MGM sama toto jmění ohodnotila. MGM nabídla za podíl 11,5 miliardy USD. Americká zábavní divize Vivendi zahrnuje filmové studio Universal Pictures, kabelovou televizi Sci Fi a tematické parky Universal.
Zdroj blízký nabídkovému řízení nedávno řekl agentuře Reuters, že jakákoli nabídka kolem 11 miliard USD je příliš nízká. Vítěz tendru by mohl být znám již v polovině srpna, dodal zdroj. Podle nedávných zpráv se hodnota divize pohybuje kolem 14 miliardy USD.
Po odchodu MGM zůstávají v boji o divizi čtyři zájemci. Z toho dva podali formální nabídku. Jedním z nich je kabelová televize mediálního magnáta Johna Maloneho Liberty Media a druhým je skupina investorů vedená Edgarem Bronfmanem. Zájem o divizi projevila také NBC, televizní síť firmy General Electric, a mediální gigant Viacom. Podle zdrojů blízkých situaci se o jmění Vivendi zajímá také kabelová televize Comcast.
-čtk-

×

Po vstupu do EU bude více kosmetických výrobků

Starší článek

V letních kinech vyhledávají diváci zejména akční a napínavé podívané

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více