Maloobchodní tržby v USA v červnu vzrostly

16. 7. 2003 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Objem maloobchodních tržeb ve Spojených státech se v červnu podle sezonně přepočtených údajů zvýšil o 0,5 procenta po květnové stagnaci. Z meziročního pohledu jsou ale tržby v maloobchodě vyšší o 4,2 %, oznámilo americké ministerstvo obchodu. V reálném vyjádření maloobchodní tržby vzrostly na 310,42 miliardy dolarů. Růst byl nejvýraznější od března.
Bez započtení tržeb za prodej automobilů červnový růst činil dokonce 0,7 procenta a výrazně se zvýšil proti květnu, kdy tržby vzrostly jen o 0,1 %. Američané přitom nakupovali širokou škálu zboží a například tržby za prodej nábytku se zvýšily o 0,5 procenta.
Lidé ale v červnu nešetřili ani výdaje za sportovní potřeby a hobby, které vzrostly dokonce o 3 %. To bylo nejvíce od února 2001. Prodej automobilů se ale snížil o 0,1 procenta.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.