Léto s digitální fotografií

25. 7. 2003 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnosti Intel a Český Telecom stojí za první částí nového projektu nesoucího jméno „Léto s digitální fotografií“. Projekt je určen široké veřejnosti a klade si za cíl propagovat digitální fotografii, představit její možnosti, výhody i slabiny. Vlastním realizátorem projektu je vydavatelství Grafika Publishing.
Od poloviny července mohou uživatelé internetu sledovat na adrese http://letni.fotografovani.cz autentický příběh dvou mladých studentek, které se v průběhu prázdnin seznamují s digitální fotografií a jejími možnostmi. Celý projekt je pojat jako elektronický deníček dvou začínajících fotografek, které se s čtenáři postupně dělí o svoje čerstvě nabyté zkušenosti. Jejich vyprávění je doplňováno komentáři, praktickými radami a poznámkami zkušených publicistů věnujících se digitální fotografii, Jana Březiny a Ondřeje Neffa.
V průběhu prázdnin se obě aktérky s digitálním fotoaparátem vydají na výlet do USA či k moři. Budou fotografovat noční snímky, sport, přírodu či své okolí a přátele. Vyzkoušejí si služby digitálního minilabu, odesílání fotografií prostřednictvím Internetu či třeba digitalizaci negativů.
Projekt se neomezuje pouze na digitální fotografii samotnou, ale nenásilnou formou představuje i posílání hotových fotografií přes digitální linku ISDN, přenosné počítače, PDA zařízení, nejrůznější příslušenství a samozřejmě telekomunikační prostředky a služby. Promotion je pojatá ja crosselingová, kdy digitální fotografie je představována v kontextu ostatních technologií jako je Intel Centrino, ISDN či třeba MMS.
Vlastními realizátory projektu jsou vydavatelství Grafika Publishing, a společnosti Fotografovani.cz a Grafika.cz.
-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.