Koncern Axel Springer se zaměří na investice do rozhlasových stanic

21. 7. 2003 00:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Německé vydavatelství Axel Springer AG plánuje expanzi na místním rozhlasovém trhu. V rámci této strategie odkoupila firma už tento měsíc od vydavatelství Frankfurter Rundschau 2,5procentní podíl v hesenském rádiu FFH. Tím se podíl zvýšil na 15 procent. Finanční objem kontraktu nebyl zveřejněn. Jak uvedl Hubertus Meyer-Burckhardt, odpovědný ve společnosti za elektronická média a nakladatelství, další nákupy v oblasti rozhlasu budou následovat. „Naše strategie získat významný podíl na rozhlasovém trhu půjde tak daleko, jak nám to jen dovolí mediální a antimonopolní zákon,“ tvrdí Meyer-Burckhardt. Koncern má v současnosti podíl v sedmi rozhlasových stanicích po celém Německu a patří k největším „hráčům“ na rozhlasovém trhu u našich sousedů. Springer tak nyní přehodnotil své záměry v oblasti médií. Původně počítal s razantní expanzí na televizním trhu prostřednictvím stanic ProSieben, Sat.1 nebo kabelové televize Kabel1. V současnosti však vlastní v zastřešující firmě ProSiebenSat.1 Media AG jen 11,48 procenta akcií. Posledním pozůstatkem jeho snah je produkční společnost Schwartzkopff – TV, kterou se Springer rozhodl prodat. Podle Meyera-Burckhardta je vedle budování pozic v oblasti rozhlasu nejdůležitějším projektem spolupráce bulvárního deníku Bild s poskytovatelem internetových služeb T-Online.

Hospodářské noviny, 21.7.2003, autor: (mkr)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.