iMagic vyhrál výběrové řízení pro Pražskou teplárenskou

4. 7. 2003 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fullservisová interaktivní agentura iMagic vyhrála dlouhé a náročné výběrové řízení na přípravu nové on-line komunikační strategie pro společnost Pražská teplárenská (www.ptas.cz). Zakázka zahrnuje optimalizaci struktury a obsahu webové prezentace pro dílčí cílové skupiny (veřejnost, zákazníci, partneři). Řešení bude postavené na publikačním systému MagicWebDrive (www.magicwebdrive.cz).

Iva Sipkova
Magic Seven a.s.
tel: (+420) 261 099 474
fax: (+420) 261 220 956
mobil: (+420) 737 226 228
www.magicseven.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.