Film Matrix: Reloaded sice stále vede, ale už ne v Praze a v Brně

9. 7. 2003 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Nejnavštěvovanějším snímkem zůstává Matrix: Reloaded. Už ho vidělo přes 380 tisíc návštěvníků kin. Nicméně žebříčky z Prahy a z Brna vypovídají o klesajícím zájmu. V Brně předběhl pokračování filmu Matrix snímek Rychle a zběsile 2. Nejvíce pražských diváků zašlo na americkou komedii Kurs sebeovládání s Adamem Sandlerem a Jackem Nicholsonem, druhé místo patřilo pokračování filmu Rychle a zběsile. Teprve třetí byl Matrix. Mezi deseti nejúspěšnějšími filmy uplynulého týdne jsou i dva české filmy. Hřebejkovo Pupendo se po patnácti týdnech od uvedení vyhouplo na čtvrtou příčku a přilákalo do kin více než 13 tisíc diváků. Necelé tři tisíce návštěvníků chybí, aby Pupendo zhlédlo více než 700 tisíc lidí. Nuda v Brně se v jedenáctém týdnu od premiéry posunula na devátou příčku. O týden dříve skončila jedenáctá. Komedii režiséra Vladimíra Morávka zatím vidělo 73,5 tisíce diváků.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 26. června 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 26. června 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 26. června 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 26. června 2003


Hospodářské noviny, 9.7.2003, autor: (aju)



Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení