Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do managementu veřejnoprávní televize Kvasnička a Kusebauch

Redakce MAM3. 7. 2003

Výběrové řízení na novou funkci obchodního ředitele České televize vyhrál bývalý pracovník televize Václav Kvasnička. Místo vedoucího útvaru kontroly a vnitřního auditu by měl na základě výběrového řízení obsadit Petr Kusebauch. Na středečním jednání Rady České televize to oznámil Jiří Kučera, vedoucí sekretariátu prozatímního ředitele média Petra Klimeše.
Rada však doporučila v diskusi vedoucím představitelům televize vyčkat s definitivním obsazením funkcí na volbu nového generálního ředitele, který by podle členů rady měl mít příležitost spolurozhodovat o svých nejbližších spolupracovnících. Volba se má uskutečnit 16. července. Vedení televize musí personální změny na místech odborných ředitelů na prvním stupni řízení s radou projednat, nicméně její souhlas se jmenováním nepotřebuje.
Mluvčí televize Richard Klatovský řekl, že vítězové nenastoupí před volbou generálního ředitele. Kučera na zasedání rady uvedl, že předběžný termín nástupu Kvasničky je 17. červenec, Kusebauch by se mohl ujmout funkce v polovině srpna nebo počátkem září.
Útvar obchodního ředitele vytvořila televize začátkem června a do jeho kompetencí patří například komunikace s prodejcem reklamy ČT, společností ArboMedia, či prodej práv k filmům a televizním pořadům. Padesátiletý Kvasnička léta pracoval v Československé a České televizi, v roce 1996 odešel na místo programového ředitele soukromé televize Prima. Pracoval také ve společnosti UPC.
O rok mladší Kusebauch je původním povoláním stavební inženýr, na Vysoké škole ekonomické absolvoval postgraduální studium energetiky a získal tam také titul CIA – Certifikovaný interní auditor. Léta pracoval v Pražské teplárenské, kde byl vedoucím odboru interního auditu a ředitelem marketingu, sdělil Klatovský.
-čtk-

×

Snění o novém týdeníku – přijde do ČR Newsweek?

Starší článek

V 26. týdnu bodovala ČT, Četnické humoresky vidělo 2,5 milionu lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Knowlimits

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více