Do managementu veřejnoprávní televize Kvasnička a Kusebauch

3. 7. 2003 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Výběrové řízení na novou funkci obchodního ředitele České televize vyhrál bývalý pracovník televize Václav Kvasnička. Místo vedoucího útvaru kontroly a vnitřního auditu by měl na základě výběrového řízení obsadit Petr Kusebauch. Na středečním jednání Rady České televize to oznámil Jiří Kučera, vedoucí sekretariátu prozatímního ředitele média Petra Klimeše.
Rada však doporučila v diskusi vedoucím představitelům televize vyčkat s definitivním obsazením funkcí na volbu nového generálního ředitele, který by podle členů rady měl mít příležitost spolurozhodovat o svých nejbližších spolupracovnících. Volba se má uskutečnit 16. července. Vedení televize musí personální změny na místech odborných ředitelů na prvním stupni řízení s radou projednat, nicméně její souhlas se jmenováním nepotřebuje.
Mluvčí televize Richard Klatovský řekl, že vítězové nenastoupí před volbou generálního ředitele. Kučera na zasedání rady uvedl, že předběžný termín nástupu Kvasničky je 17. červenec, Kusebauch by se mohl ujmout funkce v polovině srpna nebo počátkem září.
Útvar obchodního ředitele vytvořila televize začátkem června a do jeho kompetencí patří například komunikace s prodejcem reklamy ČT, společností ArboMedia, či prodej práv k filmům a televizním pořadům. Padesátiletý Kvasnička léta pracoval v Československé a České televizi, v roce 1996 odešel na místo programového ředitele soukromé televize Prima. Pracoval také ve společnosti UPC.
O rok mladší Kusebauch je původním povoláním stavební inženýr, na Vysoké škole ekonomické absolvoval postgraduální studium energetiky a získal tam také titul CIA – Certifikovaný interní auditor. Léta pracoval v Pražské teplárenské, kde byl vedoucím odboru interního auditu a ředitelem marketingu, sdělil Klatovský.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.