Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Chtěl bych Českou televizi probudit, říká Janeček

Redakce MAM16. 7. 2003

Nově zvolený generální ředitel České televize Jiří Janeček by chtěl tvář veřejnoprávní televize omladit a probudit ji. “Televizi je padesát a já bych nechtěl, aby se z ní stala zkostnatělá stará dáma, která sedí u krbu a štrikuje ponožky, ale chtěl bych z ní udělat mladici, když to řeknu obrazně, která bude tancovat na stole,” řekl s nadsázkou po zvolení Radou ČT.
Cestou ke zlepšení image televize při udržení jejího veřejnoprávního charakteru by podle Janečka měla být motivace zaměstnanců. Chtěl by jí dosáhnout jak zlepšením systému hodnocení zaměstnanců, tak nastavením motivačního systému, což už je nyní v rámci restrukturalizace televize ve fázi přípravy, dodal. Janeček by chtěl připravovaný systém ještě rozšířit o pravidelné hodnocení vedoucích pracovníků.
Janeček uvedl, že připravuje také personální změny na úrovni nejvyššího vedení televize. Někteří z manažerů možná budou chtít sami odejít, podotkl. Nevyloučil, že dosavadní prozatímní ředitel ČT Petr Klimeš zůstane ve funkci finančního ředitele, kterou dosud také zastával. Generální ředitel by podle Janečka měl mít možnost sám si zvolit své spolupracovníky, což nemusí být právě na základě výběrového řízení.
Součástí financování televize by podle Janečka měly být i nadále příjmy z reklamy a koncesionářské poplatky. Nový šéf televize chce také pokračovat v restrukturalizaci zahájené prozatímním managementem.
Svou aktivní roli v televizní krizi na přelomu let 2000 a 2001 Janeček nepovažuje za problém v souvislosti se svou novou funkcí. I když podle něj televizní revoluce nebyla tehdy nejšťastnějším řešením, stál podle svého názoru na správné straně.
Janeček se domnívá, že rada mu dala preference zejména díky jeho dlouholeté znalosti televize a jeho racionálnímu postoji k jejímu řízení. Když se Janeček dozvěděl o svém zvolení, přijal prý rozhodnutí se smíšenými pocity. Na jedné straně ho potěšilo, na druhou stranu si podle svých slov uvědomil, jaká to bude “řehole”. Krátká “životnost” generálních ředitelů jej prý neděsí.

-čtk-

×

Jiří Janeček, šestý generální ředitel ČT a jeho předchůdci

Starší článek

Klasická reklama ztrácí svou dominantní roli

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více