Belgický parlament kvůli formuli zmírnil zákaz tabákové reklamy

31. 7. 2003 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dolní komora belgického parlamentu ve středu rozhodla o zmírnění zákazu tabákové reklamy. Zákonodárci tak chtějí pomoci návratu Velké ceny Belgie na okruhu ve Spa do kalendáře závodů seriálu mistrovství světa formule jedna pro příští rok. Dolní parlamentní komora zákon jednoznačně schválila jen den poté, co stejný krok učinil belgický senát. Nová právní úprava vstoupí v platnost ve chvíli, kdy ji podepíše panovník Albert II., což je všeobecně považováno za formalitu.
Velká cena Belgie byla z kalendáře formule jedna pro příští rok vyřazena poté, co belgická vláda rozhodla o zavedení zákazu tabákové reklamy již od tohoto srpna, tedy o tři roky dříve, než měla podobná norma platit v Evropské unii.
Největšími zastánci zákazu propagace společností, které jsou hlavními sponzory motoristického sportu, byli členové strany zelených. Ta však po neúspěchu v červnových volbách vypadla z vládní koalice a nově zvolený parlament právní úpravu zrušil.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.