Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

AOL prodává většinový podíl v čínské televizi

Redakce MAM4. 7. 2003

Mediální koncern AOL Time Warner se rozhodl prodat 64 procent akcií čínské televizní stanice China Entertainment Television (CETV) asijské internetové, vydavatelské a reklamní společnosti Tom.com. Firma, kterou vlastní nejbohatší muž Asie, Li Ka-shing, zaplatí americké společnosti 37 miliónů dolarů (jednu miliardu korun). Tom.com navíc plánuje v následujících třiceti měsících investovat do čínské televize až 30 miliónů dolarů, uvedl internetový server news.com. Jako součást dohody navíc asijská společnost vydá nové akcie v hodnotě 6,8 miliónu dolarů. AOL si ponechal zbylých třicet šest procent s tím, že bude mít od roku 2007 předkupní právo na podíl asijské firmy. Zaplatí buď tržní cenu, nebo 150 procent hodnoty investice Tom.com, podle toho, která suma bude vyšší. Díky tomu, že si Američané podrží část akcií, vznikne podle agentury Reuters, nová forma spojenectví mezi západními mediálními společnostmi a místním partnerem s dobrými kontakty. Prodej části CETV je logickým vyústěním jejích neúspěchů. Podle analytiků dokázala přilákat pouze dvě procenta potenciálních diváků, informoval server Media Guardian. Minulý rok skončila stanice hluboko ve ztrátě, která činila 17 miliónů dolarů před zdaněním a odečtením amortizace. AOL prodejem akcií čínské televize pomalu ustupuje z asijského trhu. Nenaplnily se totiž představy, že z provinční televize se koncernu podaří proniknout do celé Číny s 1,3 miliardy potenciálních diváků.

Hospodářské noviny, 4.7.2003, autor: (aju)

×

Firmám v USA se zvýšily ztráty z kopírování

Starší článek

Írán bude mít nový zpravodajský televizní program

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více