Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Americká maloobchodní síť Wal-Mart chce do Ruska

Redakce MAM22. 7. 2003

Největší maloobchodní síť světa, americký Wal-Mart, má zájem vstoupit na ruský trh. Informoval o tom deník Vedomosti s odvoláním na prezidenta Americké obchodní komory v Rusku Andrewa Somerse. “Domnívám se, že americký řetězec by mohl vstoupit na ruský trh na jaře příštího roku,” oznámil Somers s tím, že společnost bude v Rusku působit pod vlastní značkou nejen v Moskvě, ale i v regionech. Spotřební trh v Rusku velmi rychle roste. Jeho objem se loni rozšířil o 13 až 15 procent a dosáhl hodnoty přibližně 240 miliard dolarů, uvedla organizace EIU Country Forecast. Kromě domácích sítí na něm působí německé, francouzské a švédské firmy. “Proto je jen logické, že Američané nechtějí zůstat příliš pozadu,” tvrdí Somers. Ruští maloobchodníci mluví o chystaném vstupu amerického giganta už delší dobu. “Američané mají zřejmě zájem koupit některý z ruských řetězců,” uvedl analytik Avram Suchanov ze společnosti Trojka Dialog. Proslechlo se, že zástupci Wal-Martu intenzívně jednají s vedením sítí Perekrjostok a 7. Kontinent, informovala v této souvislosti agentura ITAR-TASS. Velké světové skupiny – německá Metro, Cash & Carry, francouzská Auchan a švédská Ikea v Rusku přitom stavěly na zelené louce. “Příchod tak velkého hráče do Ruska je pozitivní jev, protože svědčí o důvěře důležitých investorů k tomuto trhu,” domnívá se tisková mluvčí skupiny Metro Julija Bělovová. “Hlavní ovšem je, že na tom vždy vydělá spotřebitel.” Zástupce moskevského magistrátu Igor Nikolajevskij řekl deníku Vedomosti, že s představiteli Wal-Martu jednal už loni. Rozhovory však později přerušila válka v Iráku.

Hospodářské noviny, 22.7.2003, autor: (sab)

×

Britové kritizují politiky i média

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. července 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více