Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlatý žobrák 2003 – košická soutěž evropských lokálních televizí

Redakce MAM4. 6. 2003

Přibližně 50 televizních společností z 18 evropských zemí přihlásilo soutěžní programy na 9. mezinárodní festival lokálních televizí Zlatý žobrák 2003, který probíhá od 4. až do 7. června ve slovenských Košicích. Unikátní akci organizuje nadace CITY TV Košice. Mezinárodní porota vybere do finále 12 hodin programu z celkových 80 hodin příspěvků. Hlavním tématem soutěžních programů jsou životní příběhy obyčejných lidí v regionech. Příspěvky jsou postaveny na příběhu. Žánrově nejsou ohraničené – vedle sebe tak je zpravodajství, publicistika, dokumentární tvorba i zábava. Soutěžní projekce festivalu, spojeného s výměnou programů, doplní přednášky a workshopy o problematice komunitních médií, nových modelů lokální televize v Evropě a místě investigativní žurnalistiky v lokálních televizích.
-tasr-

×

TPCA buduje propagaci od webu

Starší článek

XAPI Open – 2N TELEKOMUNIKACE otevírá ústředny ATEUS

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více