Výrobce Wrigley bude prodávat žvýkačky se složkou viagry

16. 6. 2003 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká firma Wrigley má patent na výrobu žvýkačky s obsahem aktivní složky léku Viagra, užívaného proti impotenci. Informaci přinesla britská BBC.
Výrobce uvádí, že žvýkačka by měla být při vstřebávání látky posilující libido účinnější než viagra, protože se bude do krve vylučovat postupně. Zástupci Wrigley však zdůrazňují, že firma zahájení výroby zatím neplánuje. „Mezi podáním žádosti o patent, vytvořením produktu a jeho přípravou pro komerční výrobu je velký rozdíl,“ uvádí zástupce Wrigley. Překážkou je například to, že viagra vyráběná farmaceutickou firmou Pfizer bude ještě osm let chráněná patentem. Pfizer si viagrou značně vylepšil hospodaření. Loni se tento lék podílel na obratu firmy 1,74 miliardy dolarů.
(Hospodářské noviny, sab)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.