V Olomouci vychází nový týdeník

3. 6. 2003 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální trh v Olomouci rozšířil nový titul Olomoucký týdeník, který vydává stejnojmenná společnost s ručením omezeným, za níž stojí dvojice místních podnikatelů. První číslo barevného týdeníku vyšlo v sedmitisícovém nákladu. Nové periodikum je dalším z řady pokusů o vydávání novin okresního formátu v Olomouci, kde v poslední době vycházel pouze Olomoucký den společnosti Vltava-Labe-Press.
„Nebudeme si hrát na velké noviny. Budeme si hrát na okresní noviny, na takové, které podle našeho názoru v regionu chybějí. Vydavatelem (Olomouckého týdeníku) je dvojice úspěšných podnikatelů z Hané,“ uvedl v prvním čísle Olomouckého týdeníku jeho šéfredaktor Petr Vitásek. Vydavatelé podle něj garantují roční financování novin. „Pokud se nám do června příštího roku nezačne dařit, redakce osiří,“ dodal.
Redakční tým Olomouckého týdeníku, který má jedenadvacet stránek a stojí osm korun, podle Vitáska tvoří tři kmenoví redaktoři. „Do novin však bude přispívat několik desítek spolupracovníků,“ řekl Vitásek.
V uplynulých letech v Olomouci postupně vycházelo a zaniklo několik regionálních novin. Tradiční Hanácké noviny, které od začátku 90. let minulého století kromě Olomoucka zpravodajsky pokrývaly i další čtyři bývalé okresy Olomouckého kraje, se později sloučily s Olomouckým dnem. Podnikatelským nezdarem skončilo několik dalších snah o vydávání okresních novin, ať již to byl obdeník a později týdeník Puls, týdeníky Patriot a Kurýr a naposledy loni Olomoucké listy a Olomoucký týden.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.