Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Olomouci vychází nový týdeník

Redakce MAM3. 6. 2003

Mediální trh v Olomouci rozšířil nový titul Olomoucký týdeník, který vydává stejnojmenná společnost s ručením omezeným, za níž stojí dvojice místních podnikatelů. První číslo barevného týdeníku vyšlo v sedmitisícovém nákladu. Nové periodikum je dalším z řady pokusů o vydávání novin okresního formátu v Olomouci, kde v poslední době vycházel pouze Olomoucký den společnosti Vltava-Labe-Press.
“Nebudeme si hrát na velké noviny. Budeme si hrát na okresní noviny, na takové, které podle našeho názoru v regionu chybějí. Vydavatelem (Olomouckého týdeníku) je dvojice úspěšných podnikatelů z Hané,” uvedl v prvním čísle Olomouckého týdeníku jeho šéfredaktor Petr Vitásek. Vydavatelé podle něj garantují roční financování novin. “Pokud se nám do června příštího roku nezačne dařit, redakce osiří,” dodal.
Redakční tým Olomouckého týdeníku, který má jedenadvacet stránek a stojí osm korun, podle Vitáska tvoří tři kmenoví redaktoři. “Do novin však bude přispívat několik desítek spolupracovníků,” řekl Vitásek.
V uplynulých letech v Olomouci postupně vycházelo a zaniklo několik regionálních novin. Tradiční Hanácké noviny, které od začátku 90. let minulého století kromě Olomoucka zpravodajsky pokrývaly i další čtyři bývalé okresy Olomouckého kraje, se později sloučily s Olomouckým dnem. Podnikatelským nezdarem skončilo několik dalších snah o vydávání okresních novin, ať již to byl obdeník a později týdeník Puls, týdeníky Patriot a Kurýr a naposledy loni Olomoucké listy a Olomoucký týden.
-čtk-

×

Redaktor ČT Wollner půjde za napadení Balvína před soud

Starší článek

Bulvární list, který odhalil únos Beckhamové, má potíže

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více