UNIKONT PRAHA se rozhodl pro LCS Helios IQ

10. 6. 2003 14:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost UNIKONT PRAHA, která se zaměřuje na dodávky zařízení z oblasti úklidových a čisticích strojů a komunální techniky, dokončila implementaci nového podnikového informačního systému LCS Helios IQ. Celé řešení, které obsahuje jak základní moduly systému, tak některé partnerské moduly, bylo realizováno v rekordně krátké době necelého jednoho měsíce.

„Zkrácení doby implementace včetně snížení nákladů na převod dat i minimalizace všech rizik souvisejících se změnou informačního systému podniku je jednou z významných konkurenčních výhod našeho produktu,“ říká Jiří Hub, finanční a marketingový ředitel společnosti LCS International. „Daří se nám velice dobře využívat také zkušeností z posledních dvou let, kdy byl systém LCS Helios IQ implementován v mnoha desítkách podniků a organizací v České republice i na Slovensku.“

Informační systém LCS Helios IQ ve společnosti UNIKONT PRAHA tvoří moduly Jádro systému, Ekonomika (Účetnictví, Banka, Pokladna a Majetek), Obchod (Oběh zboží, Výrobní čísla, Různé měrné jednotky, Nákup a prodej a Zakázky), Styk se zákazníky (CRM-Řízení vztahů se zákazníky, Faktury vydané, Pošta a Faktury přijaté) a Manažerské vyhodnocování (Definované formuláře, Manažerské rozhraní a Účetní výkazy). Systém je od samého počátku využíván uživateli z pražské centrály firmy i uživateli z poboček v Brně a Zlíně.

O systému LCS Helios IQ
LCS Helios IQ je modulární systém pro zpracování ekonomických informací firmy, který svým charakterem nejlépe vyhovuje potřebám řízení středně velkých organizací a podniků. LCS Helios IQ je založen na databázové platformě MS SQL, nabízí moderní grafické prostředí, bezpečnost, stabilitu a rychlý přístup k požadovaným datům. Mezi důležité výhody patří i vysoká míra škálovatelnosti a flexibilní analytický rozsah, který optimálně reflektuje potřeby uživatelů. Základní moduly systému je možno používat jednotlivě nebo v potřebné kombinaci a navíc lze využít i řady speciálních modulů, které rozšiřují schopnosti v jednotlivých specifických oblastech.

O společnosti UNIKONT PRAHA
UNIKONT PRAHA, s. r. o., je ve svém oboru největší a dynamicky se rozvíjející firmou se stoprocentní českou účastí. Nabízí široký sortiment produktů z nabídky předních výrobců v jednotlivých kategoriích úklidových a komunálních strojů – od prostředků pro ruční úklid přes profesionální a průmyslové vysavače, podlahové mycí automaty, bezprašné zametací stroje až ke komunální technice. Pro většinu zastupujících firem je i výhradním dovozcem pro ČR a Slovensko. Společnost zajišťuje také předprodejní, záruční i pozáruční servis po území celé ČR a zájemcům umožňuje bezplatné a nezávazné předvedení zařízení po celé republice přímo v provozních podmínkách zákazníka.
Více informací lze získat na adrese www.unikont.cz.

O skupině LCS
Skupina LCS (LCS International, a. s., a její dceřiná společnost LCS Softprofes, a. s.) patří mezi přední softwarové firmy na českém trhu. Zabývá se vývojem, implementací a podporou specializovaných informačních systémů pro výrobu, služby a obchod. Vlajkovými produkty společnosti jsou podnikové informační systémy LCS SIS21, LCS Helios IQ a LCS Noris, doplněné širokým spektrem služeb a partnerských programů. V současnosti společnost zaměstnává téměř 180 pracovníků. Obrat skupiny LCS překročil 200 mil. Kč. LCS patří mezi TOP 100 českých IT firem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.