Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

TV Nova chystá “super program”

Redakce MAM30. 6. 2003

Martina Vojtěchovská & Tomáš Trampota

Televize totiž v uplynulých dnech rozeslala všem mediálním agenturám popis zamýšlené soutěže a požádala je, aby o ní informovaly své klienty. Z informací, které Nova mediálním agenturám poskytla, vyplývá, že by diváci televize sbírali kupony, které by našli přibalené ve vybraných výrobcích, a získávali by je i za nákupy ve vybraných obchodních řetězcích. Diváci by tak byli stimulováni k tomu, aby nakupovali zboží těch klientů, kteří se budou na celé akci spolupodílet. Celá akce by měla vypuknout již v září, kdy by Nova umísťovala mimo reklamní breaky vlastní promotion upoutávky na tuto akci. Soutěž by pak měla gradovat v lednu, na vítěze celé soutěže totiž čeká odměna ve výši 10 mil. Kč.
Mluvčí televize Petr Kostka M&M potvrdil, že Nova “super program” připravuje, o jeho náplni však odmítl cokoli říci s tím, že celý projekt je velmi tajný. “Je to překvapení, přípravy jsou v plném proudu,” uvedl. Naznačil ale, že plánované překvapení se váže k desetiletému výročí vysílání Novy. Toto výročí připadá na 4. února 2004. Zástupci mediálních agentur se však k “super programu” vyjadřují zatím opatrně až skepticky. Upozorňují, že bude záležet především na tom, které klienty se podaří o plánované akci přesvědčit, na přípravy navíc podle jejich názoru není příliš času. n
Uspěje? Super program TV Nova chce přinutit diváky, aby kupovali některé výrobky. Za to pak budou získávat body.

×

Firma Ahold otevřela na Slovensku patnáctý hypermarket

Starší článek

Demokratická strana chce v USA založit televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více