Martina Vojtěchovská & Tomáš Trampota
Televize totiž v uplynulých dnech rozeslala všem mediálním agenturám popis zamýšlené soutěže a požádala je, aby o ní informovaly své klienty. Z informací, které Nova mediálním agenturám poskytla, vyplývá, že by diváci televize sbírali kupony, které by našli přibalené ve vybraných výrobcích, a získávali by je i za nákupy ve vybraných obchodních řetězcích. Diváci by tak byli stimulováni k tomu, aby nakupovali zboží těch klientů, kteří se budou na celé akci spolupodílet. Celá akce by měla vypuknout již v září, kdy by Nova umísťovala mimo reklamní breaky vlastní promotion upoutávky na tuto akci. Soutěž by pak měla gradovat v lednu, na vítěze celé soutěže totiž čeká odměna ve výši 10 mil. Kč.
Mluvčí televize Petr Kostka M&M potvrdil, že Nova „super program“ připravuje, o jeho náplni však odmítl cokoli říci s tím, že celý projekt je velmi tajný. „Je to překvapení, přípravy jsou v plném proudu,“ uvedl. Naznačil ale, že plánované překvapení se váže k desetiletému výročí vysílání Novy. Toto výročí připadá na 4. února 2004. Zástupci mediálních agentur se však k „super programu“ vyjadřují zatím opatrně až skepticky. Upozorňují, že bude záležet především na tom, které klienty se podaří o plánované akci přesvědčit, na přípravy navíc podle jejich názoru není příliš času. n
Uspěje? Super program TV Nova chce přinutit diváky, aby kupovali některé výrobky. Za to pak budou získávat body.
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.