TV Nova chystá „super program“

30. 6. 2003 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Martina Vojtěchovská & Tomáš Trampota

Televize totiž v uplynulých dnech rozeslala všem mediálním agenturám popis zamýšlené soutěže a požádala je, aby o ní informovaly své klienty. Z informací, které Nova mediálním agenturám poskytla, vyplývá, že by diváci televize sbírali kupony, které by našli přibalené ve vybraných výrobcích, a získávali by je i za nákupy ve vybraných obchodních řetězcích. Diváci by tak byli stimulováni k tomu, aby nakupovali zboží těch klientů, kteří se budou na celé akci spolupodílet. Celá akce by měla vypuknout již v září, kdy by Nova umísťovala mimo reklamní breaky vlastní promotion upoutávky na tuto akci. Soutěž by pak měla gradovat v lednu, na vítěze celé soutěže totiž čeká odměna ve výši 10 mil. Kč.
Mluvčí televize Petr Kostka M&M potvrdil, že Nova „super program“ připravuje, o jeho náplni však odmítl cokoli říci s tím, že celý projekt je velmi tajný. „Je to překvapení, přípravy jsou v plném proudu,“ uvedl. Naznačil ale, že plánované překvapení se váže k desetiletému výročí vysílání Novy. Toto výročí připadá na 4. února 2004. Zástupci mediálních agentur se však k „super programu“ vyjadřují zatím opatrně až skepticky. Upozorňují, že bude záležet především na tom, které klienty se podaří o plánované akci přesvědčit, na přípravy navíc podle jejich názoru není příliš času. n
Uspěje? Super program TV Nova chce přinutit diváky, aby kupovali některé výrobky. Za to pak budou získávat body.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.