Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Trhu televizí v 22. týdnu vévodila Nova

Redakce MAM5. 6. 2003

Televiznímu trhu i ve 22. týdnu vévodila televize Nova, které ve srovnání s předchozím týdnem klesl podíl o procento na 44 procent. První program České televize měl v týdnu od 26. května do 1. června podíl 22 procent, v těsném závěsu jej následovala Prima s 20 %. Vyplynulo to z výsledků peoplemetrového měření, zveřejněného Asociací televizních organizací (ATO) na základě výzkumu firmy Mediaresearch.
Trh televizí se třetím týdnem držel na stabilních hodnotách. Podíl ČT2 se ustálil na 7 % po nadprůměrně úspěšném začátku května, kdy hokejové mistrovství světa na druhém kanálu veřejnoprávní televize sledovalo 15 % dospělých diváků.
Žádné překvapení nepřinesla ani skladba sledovanosti jednotlivých pořadů. Nejvíce diváky zajímaly tradičně Televizní noviny na Nově, které v pondělí vidělo 2,6 milionu lidí. Dlouhodobě nejoblíbenějším pořadem na ČT1 jsou Četnické humoresky, v uplynulém týdnu je sledovalo přes dva miliony diváků.
Skutečností, že nikdo nemůže vědět všechno, se při sledování Nikdo není dokonalý na Primě pobavilo 1,2 milionu lidí. ČT2 si získala nejvíce diváků, když vysílala fotbalové ho utkání Juventus Turín – AC Milán. Druhý poločas klání vidělo přes 800 tisíc lidí.
-čtk-

×

Bude Time lovit v Evropě?

Starší článek

Exministr Fencl žaluje ČT kvůli Klekánicím

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Krátce poté, co se z agentury Adexpres rozhodl odejít její zakladatel a managing director Jan Galgonek, opouští agenturu rovněž její provozní ředitelka…
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více