Trhu televizí v 22. týdnu vévodila Nova
Televiznímu trhu i ve 22. týdnu vévodila televize Nova, které ve srovnání s předchozím týdnem klesl podíl o procento na 44 procent. První program České televize měl v týdnu od 26. května do 1. června podíl 22 procent, v těsném závěsu jej následovala Prima s 20 %. Vyplynulo to z výsledků peoplemetrového měření, zveřejněného Asociací televizních organizací (ATO) na základě výzkumu firmy Mediaresearch.
Trh televizí se třetím týdnem držel na stabilních hodnotách. Podíl ČT2 se ustálil na 7 % po nadprůměrně úspěšném začátku května, kdy hokejové mistrovství světa na druhém kanálu veřejnoprávní televize sledovalo 15 % dospělých diváků.
Žádné překvapení nepřinesla ani skladba sledovanosti jednotlivých pořadů. Nejvíce diváky zajímaly tradičně Televizní noviny na Nově, které v pondělí vidělo 2,6 milionu lidí. Dlouhodobě nejoblíbenějším pořadem na ČT1 jsou Četnické humoresky, v uplynulém týdnu je sledovalo přes dva miliony diváků.
Skutečností, že nikdo nemůže vědět všechno, se při sledování Nikdo není dokonalý na Primě pobavilo 1,2 milionu lidí. ČT2 si získala nejvíce diváků, když vysílala fotbalové ho utkání Juventus Turín – AC Milán. Druhý poločas klání vidělo přes 800 tisíc lidí.
-čtk-
Podobné zprávy

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Konference Digimedia se přesouvá na září

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem
