TF1 a Mediaset uvažují o nabídce na nákup německé ProSiebenSat.1

17. 6. 2003 13:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzská společnost TF1 by spolu s italskou firmou Mediaset chtěla převzít německou mediální společnost ProSiebenSat.1. Ta je součástí nesolventní společnosti KirchMedia. O společném postupu s TF1 a Mediaset ale uvažují také někteří akcionáři KirchMedia.
KirchMedia a její věřitelské banky už snahu o prodej největší vysílací společnosti v Německu vzdaly, protože hlavní favorit, Američan Haim Saban, ze soutěže před deseti dny vypadl. Saban měl přitom vedle ProSiebenSat.1 převzít i rozsáhlou filmotéku, kterou KirchMedia disponuje.
TF1 už chtěla aktiva KirchMedia převzít společně se Sabanem, teď ale zvažuje novou nabídku společně s bývalými akcionáři KirchMedia, kteří chtěli firmu převzít ještě před jejím bankrotem na jaře loňského roku. Zatím ale nelze hovořit o tom, že by se k předložení nabídky tyto subjekty bezprostředně chystaly.
„Ti lidé se spolu zatím jen znovu spojili, když se Sabanovy nabídky sešlo, zatím ale ještě nemůžeme hovořit o konsorciu jako takovém,“ řekl zdroj agentury Reuters. ProSiebenSat.1 je v rámci KirchMedia považována za nejcennější klenot.
Italský list La Repubblica v sobotu napsal, že o nové nabídce na převzetí ProSieben uvažuje Mediaset společně s TF1, investiční společností Lehman Brothers a saúdským princem Alvalídem.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.